Sprzedaż detaliczna jest bardzo ważnym obszarem działalności PKN ORLEN. O dynamicznym rozwoju Koncernu świadczy udostępnienie nowego formatu ORLEN w Ruchu dla klientów w Warszawie. W następnych tygodniach powstaną kolejne punkty tego typu.
Nowocześnie i bardziej komfortowo
Punkty ORLEN w Ruchu w nowym formacie łączą elementy kiosku z nowymi rozwiązaniami. Dzięki specjalnie zaprojektowanej bryle nowych punktów ORLEN w Ruchu klienci mogą wejść do środka i wybierać produkty z poszerzonej oferty produktowo-gastronomicznej. Większa powierzchnia umożliwiła zwiększenie różnorodności asortymentu.
Koniec z zakupami przez okienko
Do tej pory klienci robili zakupy przez okienko, co nie pozwalało na zapoznanie się z całym asortymentem. Zamiast okienka – w nowych punktach ORLEN w Ruchu klienci mogą wejść do środka, rozejrzeć się i w komfortowych warunkach zrobić zakupy wewnątrz. Dodatkowo przeszklona powierzchnia nowych punktów lepiej eksponuje dostępny asortyment, dzięki czemu jeszcze przed wejściem do punktu możemy zapoznać się z dostępnymi produktami. Nowy format to klimatyzowane pomieszczenia, co znacznie poprawia komfort sprzedających i kupujących zwłaszcza w upalne, letnie dni. W ofercie, oprócz stałych produktów: prasy, biletów i napojów, dostępna jest również aromatyczna kawa fair-trade znana ze Stop Cafe.
Synergia silnej marki i potencjału lokalizacyjnego
– Skutecznie realizujemy założenia strategii w obszarze sprzedaży detalicznej, umiejętnie wykorzystując synergię i potencjał biznesowy całej Grupy ORLEN. W przypadku ORLEN w ruchu łączymy siłę marki ORLEN i jej postrzeganie przez klientów z potencjałem lokalizacyjnym Ruchu i perspektywami dla dynamicznego rozwoju usług kurierskich, które realizujemy pod brandem ORLEN Paczka. Zgodnie z zapowiedziami nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań i sprawdzamy różne formaty funkcjonowania kiosków, aby wypracować optymalną propozycję dla klientów, która ułatwi dalszą ekspansję projektu – mówi Łukasz Porażyński, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej.
Nowy punkt w stolicy
Dziś mieszkańcy Warszawy mają możliwość skorzystania z szerokiej oferty znanych i lubianych produktów w stolicy. Pierwszy punkt w nowoczesnej odsłonie znajduje się przy ul. Żelaznej 41 w Warszawie. Warto dodać, że PKN ORLEN planuje otworzyć ok. pięćdziesięciu takich punktów w całej Polsce.
Partnerem materiału jest PKN ORLEN