Po raz kolejny rusza kampania "Kocham. Nie biję". Celem kampanii jest przeciwdziałanie przemocy w rodzinie i ograniczenie jej skutków m.in. poprzez: zwiększenie społecznego zaangażowania w sprawy związane z przeciwdziałaniem przemocy - podnoszenie społecznej wrażliwości w odniesieniu do zjawiska przemocy w rodzinie, poszerzenie poziomu wiedzy obywateli na temat przemocy domowej, promowanie wartości rodzinnych. W ramach akcji w stacjach telewizyjnych i radiowych będą emitowane specjalne spoty dotyczące przeciwdziałaniu przemocy wobec dzieci. Od kilku lat w akcję chętnie angażują się gwiazdy z polskiego show biznesu. W tegorocznych spotach wystąpi Magdalena Różczka, Omenaa Mensah i Marcin Perchuć. W ramach kampanii "Kocham. Nie biję" został uruchomiony portal internetowy strefabezpiecznegorodzica.pl. Po wejściu na stronę rodzice, poprzez wypełnienie testu służącego wzmacnianiu pozytywnych zachowań i prezentującego szereg metod wychowawczych bez stosowania przemocy, mogą nadać sobie Atest Bezpiecznego Rodzica. W tegoroczną kampanię zaangażowała się również Prokuratura Generalna i Rzecznik Praw Dziecka, a oprócz tego resorty: sprawiedliwości, edukacji narodowej, pracy i polityki społecznej oraz zdrowia.
Zobacz: Wzruszająca kampania! Zostań dawcą organów i ratuj zwierzęta!