Raport dotyczy 131 państw. Google przeanalizowało zmiany w odwiedzaniu przez nas konkretnych lokalizacji i podzielił je na 6 sekcji:
- Retail & recreation - restauracje, kina, centra handlowe
- Grocery & pharmacy - sklepy spożywcze i apteki
- Parks - parki miejskie
- Transit stations - transport publiczny
- Workplaces - miejsca pracy
- Residential - domy
Dane zbierano od 16 lutego do 28 marca 2020 roku. Pierwsze spadki w odwiedzaniu miejsc publicznych nastąpiły w Polsce w okolicach 10 marca - i to aż o 59 proc. Raport pokazuje, że Polacy rzadziej wychodzą z domów. Boom nastąpił 8 marca. To dzień, kiedy Polacy robili zapasy, a półki w supermarketach zostały puste. Tego dnia widać znaczny skok w odwiedzinach sklepów, aptek i galeriach handlowych. Statystyki komunikacji miejskiej spadły o 71 proc., co może oznaczać, że Polacy rzadziej jeżdżą do pracy i do szkoły.