Kupujesz online, odbierasz w Pocztex PUNKT

2022-11-08 0:05

Poczta Polska S.A., jako jedna z największych firm kurierskich w kraju, od lat konsekwentnie rozwija obszar infrastruktury związany z click & collect. Stawiając na pierwszym miejscu dobro swoich klientów, sukcesywnie wprowadza rozwiązania, które zapewniają im bezpieczeństwo, elastyczność i wygodę w kontekście czasu i miejsca odbioru zakupów online.

Kupujesz online, odbierasz w Pocztex PUNKT

i

Autor: Materiały prasowe/ Materiały prasowe

Click & collect pozwala użytkownikom na wybranie i zakupienie przedmiotów przez internet, a odebranie ich w sklepie lub w innym punkcie odbioru. Obecnie Poczta Polska udostępnia w kraju sieć blisko 17 tys. punktów odbioru przesyłek, do której należą placówki pocztowe oraz sklepy: Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Biedronka, kioski RUCH oraz Groszek i Arhelan. Dzięki współpracy z Grupą Eurocash oraz PointPack S.A. w sieci click& collect jest już ponad 2500 sklepów z Grupy Eurocash.

Rozmieszczenie sieci punktów odbioru w ramach Pocztex PUNKT zapewnia klientom łatwe dotarcie do miejsca, w którym można odebrać zamówioną przesyłkę. Lokalizacje Pocztex PUNKT znajdują się nie tylko w dużych miastach. Obecnie blisko połowa punktów usytuowana jest w miastach poniżej 20 tys. mieszkańców, a także na obszarach wiejskich. Najwięcej jest tam placówek pocztowych oraz sklepów Grupy Eurocash (ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek i Arhelan).

Poczta Polska prowadzi wiele działań, których celem jest zwiększenie liczby obsługiwanych wolumenów na rynku przesyłek kurierskich. Jednym z nich jest rozwój współpracy z partnerami sektora eCommerce. Zmieniające się trendy na rynku i wzrost zainteresowania zakupami online wprost przekładają się na oczekiwania klientów w zakresie elastycznej, szybkiej i wygodnej dostawy zamówionego towaru.

Partnerem materiału jest Pocztex

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki