Oszuści podszywają się pod Lidla

i

Autor: Shutterstock

Lidl przegrał z polskim CWANIACTWEM. Jest oświadczenie marketu

2016-11-09 12:13

Nowa promocja Lidla miała przyciągnąć rzeszę klientów do sklepu. I przyciągnęła. Tylko tych nie do końca uczciwych. Lidl właśnie zrezygnował z promocji, która miała trwać do końca listopada. Sklep wydał oświadczenie w tej sprawie.

Zgodnie z promocją, która miała trwać do 30 listopada, klienci mogli oddać każdy produkt, z którego nie byli w 100 procentach zadowoleni. W rezultacie taśmy kas sklepowych wypełniły się śmieciami. Klienci, którzy wykazali się największych "sprytem", kupowali produkty, zjadali je na parkingu sklepu i wracali oburzeni do kasy, aby zwrócić opakowania produktu, z którego byli podobno niezadowoleni. Lidl przegrał więc z klientami i zrezygnował z promocji. Market wydał oświadczenie:

W nawiązaniu do nadesłanego pytania chcielibyśmy poinformować, że podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”.

Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.

Oczywiście wszyscy Klienci, którzy dokonali zakupów przed dniem zakończenia akcji nadal mogą korzystać z uprawnień wskazanych w jej Zasadach w odniesieniu do produktów wcześniej nabytych.

W przyszłości, długofalowo będziemy rozwijać udogodnienia w zakresie zwrotów Produktów marek Lidla oraz nowych konceptów promocyjnych.

Wygląda na to, że następnym razem sklepy muszą się bardzie zastanowić, zanim zrobią promocję w Polsce.

Zobacz: Takiej CHCIWOŚCI jeszcze nie widziałeś! Zobacz, co Polacy wyprawiają w Lidlu [ZDJĘCIE]

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają