Autorami kontrowersyjnego billboardu na ścianie kamienicy na Starym Polesiu w Łodzi są twórcy z agencji Oxymoron. Ich pomysł niektórym się spodobał (ze względu na oryginalne i naprawdę podejście do tematu), inni patrzą na plakaty z pogardą i niesmakiem. Nowe billboardy pojawiły się już w kilku miejscach w Łodzi. Widać na nim dziecko wysmarowane jakąś mazią w kolorze brązowym. - To nie jest czekolada - czytamy na plakacie. - Sprzątaj po swoim psie - brzmi dalszy komunikat.
W ostatnim czasie za walkę z psimi odchodami zabrał się również Wrocław. Urzędnicy stworzyli "Galerię Brudasów", do której trafią zdjęcia właścicieli psów, którzy nie sprzątają po swoich zwierzakach. Zdjęcia do galerii wysyłają sami mieszkańcy Wrocławia, którym pomysł urzędników się spodobał. – Do Galerii Brudasów trafiły tylko te zdjęcia, co do których mamy pewność, że pokazują osoby niesprzatające po swoich pupilach. Zgodnie z prawem nie publikujemy wizerunku tych osób. Mamy nadzieję, że jednak one same rozpoznają się i następnym razem posprzątają kupy swoich psów. Cały czas możecie nadsyłać zdjęcia kolejnych brudasów - tak brzmi zachęta urzędników.
Który ze sposobów walki z psimi kupami podoba się wam bardziej? Wygrywa Łódź czy Wrocław?
Zobacz też: Blogerka pobita przez chłopaka. Film obejrzały 2 miliony internautów