PKO Junior to pakiet rozwiązań, które pomagają dzieciom zrozumieć wartość pieniądza, a także nauczyć się oszczędzania, gospodarowania swoim budżetem czy zarabiać na kapitalizowanych co tydzień odsetkach.
Jak zacząć przygodę
Oferta PKO Junior to zestaw narzędzi i produktów bankowych dla dzieci od 13. Roku życia. Aby skorzystać z oferty, wystarczy założyć bezpłatne PKO Konto Dziecka. Może to zrobić osoba dorosła – rodzic lub opiekun prawny dziecka – mająca konto w PKO Banku Polskim. Rodzice mają pełną kontrolę nad finansami swojej pociechy, choćby poprzez aplikację rodzica dostępną w serwisie iPKO. Dzieci zaś mają dostęp do praktycznych narzędzi finansowych za pomocą serwisu internetowego i aplikacji mobilnej PKO Junior. Mogą tam m.in. inicjować przelewy (konieczna jest akceptacja rodzica), zakładać wirtualne skarbonki czy realizować wyzwania. Oprocentowanie PKO Konta Dziecka wynosi 2,5 proc. w skali roku do 2500 zł oraz 0,5 proc. – od nadwyżki ponad 2500 zł, a kapitalizacja odsetek jest tygodniowa.
-
OFERTA PKO JUNIOR Nowoczesny serwis internetowy, karty z wizerunkami postaci z bajek, a także aplikacja mobilna, ma już prawie cztery lata. Szczegóły na: www.pkobp.pl |
Serwis z żyrafką
Ważnym elementem oferty jest internetowy PKO Junior (junior.pkobp.pl), aplikacja mobilna, gry oraz materiały edukacyjne. Najmłodsi mogą tu nauczyć się wykonywania n aj w a ż n i e j - szych funkcji kont bankowych – od samodzielnego ustalania loginu i hasła dostępu do rachunku, przez sprawdzanie ilości środków na koncie, po inicjowanie przelewów i doładowanie telefonu komórkowego (muszą być zatwierdzone przez rodzica). Przewodnikiem po serwisie PKO Junior jest żyrafa Lokatka, która miłym głosem opowiada najmłodszym o jego wszystkich funkcjach (wszystkie komunikaty pojawiają się także tekstowo). Aby edukacja finansowa dzieci była bardziej efektywna, w ofercie PKO Junior wykorzystuje się mechanizmy znane z gier – systemy nagród, tabele wyników, punktów, poziomów. Dziecko może zdobywać odznaki za czynności związane z oszczędzaniem. Dziecko zagłębi się w świat bankowości z przyjemnością, a z oszczędzania będzie mieć frajdę.
KONKURS MŁODEGO KIBICA
Zaprojektuj grafikę na T-shirt pokazującą, jak kibicujesz, zagrzewasz do walki swoich najbliższych, kolegów czy ulubionych sportowców. Może to być plakat z fajnym hasłem, kolaż zdjęć lub... cokolwiek, co mogłoby się znaleźć na koszulce kibica.
Prace można przesyłać do 14 czerwca na adres: [email protected] z dopiskiem: „Koszulka kibica"