- Reakcja wielu z Państwa uświadomiła nam, że nasze założenia były błędne i rozminęły się z Waszymi oczekiwaniami. Bardzo przepraszamy" - napisali w liście do abonentów szefowie platformy.
Dalej informują o wprowadzeniu szeregu "radykalnych zmian (...), które wejdą w życie ze skutkiem natychmiastowym i nie wymagają podejmowania (przez klientów-red.) jakichkolwiek działań".
To nowe propozycje nc+:
- Klienci, którzy dysponowali dostępem do starych kanałów CANAL+ i nPremium HD otrzymują dostęp do całej rodziny 6 nowych programów nc+: CANAL+ HD, CANAL+ Sport HD, CANAL+ Family HD, CANAL+ Family2 HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Film2 HD na warunkach obecnej umowy
- Klienci platformy n otrzymują dostęp do kanałów MiniMini+ HD, ale kino+ HD, Kuchnia+ HD, DOMO+ HD, Planete+ HD, teleToon/Hyper+ HD na warunkach obecnej umowy (nie krócej niż do 30 czerwca 2013 r.)
- Klienci CYFRY+ otrzymują dostęp do kanału nSport HD, zawierającego transmisję m. in. z meczów Ligi Mistrzów UEFA, T-Mobile Ekstraklasy, a także żużlowej ENEA Ekstraligi na warunkach obecnej umowy
- Dodatkowe opcje, takie jak HBO, Cinemax, Filmbox, Multiroom, nc+ GO oraz usługi VOD, każdy Abonent będzie mógł zamówić za dodatkową opłatą przy dowolnym pakiecie z nowej oferty nc+
- Wszyscy dotychczasowi Abonenci nPremium oraz Canal+ pasjonujący się rozgrywkami T-Mobile Ekstraklasy będą mogli wybrać specjalny pakiet „Ekstraklasa” w momencie przedłużenia ich umowy. W ramach tego pakietu uzyskają dostęp do transmisji ze wszystkich meczów Ekstraklasy, a także 20 podstawowych kanałów tv, w cenie ich obecnego abonamentu.
Firma zapewnia też, że "klienci, którzy podjęli decyzję o rezygnacji w marcu lub kwietniu 2013 r., mogą wycofać swoje wypowiedzenia do końca maja 2013 r. i skorzystać ze zmian w ofercie nc+.
nC+ PRZEPRASZA i próbuje odzyskać klientów NOWYMI OFERTAMI
2013-04-12
15:25
Po trwającym kilkanaście dni zamieszaniu wokół nC+, prezesi nowej platformy w końcu oświadczyli: bardzo przepraszamy. I żeby odzyskać straconych abonentów firma obiecuje nowe oferty. Czym chce przekonać klientów do powrotu?