- Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniami, które przedstawimy w nadchodzącym tygodniu - czytamy na stronie NC+ na FACEBOOKU.
Platforma dziękuje w nim klientom za wszystkie uwagi i zapowiada nowe rozwiązania jeszcze w tym tygodniu, jednocześnie prosząc o kilka dni cierpliwości. Szczegóły nie są znane, ale zauważyliśmy, że klienci telewizji już mówią, że zaoferowano im atrakcyjniejsze umowy!
Niestety - sceptycy twierdzą, że zmiany, o ile się pojawią, będą drobne!
- Nie sądzę, by NC+ chciało rezygnować z przychodów i znacząco je obniżać. Wydaje się, że wyciągnięcie ręki do klientów i zaproponowanie tańszej oferty kosztowałoby ich najwięcej - mówi Waldemar Stachowiak, analityk z Ipopema Securities.
Według niego platformie chodzi raczej o poprawę wizerunku. Nic dziwnego - kampania ANTY NC+ ma prawie tyle samo fanów co NC+!