Okres przedświąteczny to czas, gdzie często rzucamy się w wir zakupów, aby zgodnie z tradycją obdarować swoich najbliższych upominkami. To czas wzmożonego popytu również na usługi kurierskie i paczkowe oferowane min. przez Pocztę Polską. Czas, do którego Spółka przygotowuje się intensywnie z dużym wyprzedzeniem. Wyzwaniem, w tym okresie jest utrzymanie wysokiego tempa dostaw oraz zapewnienie najwyższego poziomu zadowolenia z usługi Pocztex. Dlatego Poczta Polska systematycznie usprawnia pracę w swoich sortowniach, wyposażając je w nowoczesne systemy technologiczne. Dostosowuje usługi i rozwiązania do potrzeb klientów, zwiększa liczbę pracowników w okresie przedświątecznym. Niezwykle ważne jest również budowanie i udoskonalanie szybkiego i sprawnego systemu doręczeń opartego na multikanałowości dostaw. Niezmiennie największą popularnością wśród klientów Poczty Polskiej cieszy się dostawa kurierska, czyli przesyłka dostarczana bezpośrednio na adres do klienta. W tym obszarze Poczta Polska plasuje się w czołówce firm na rynku. Poza dostawą bezpośrednią do odbiorcy, spółka oferuje klientom rozbudowaną sieć punktów odbioru Pocztex PUNKT. To blisko 17 tys. lokalizacji, w tym placówki pocztowe i punkty partnerskie – sklepy: Żabka, Biedronka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek i Arhelan. W najbliższym czasie do sieci punktów obsługi przesyłek KEP Poczty Polskiej dołączą kolejni partnerzy, co istotnie zwiększy obecność punktów odbioru Pocztex w małych miastach i na obszarach wiejskich.
Partnerem materiału jest Pocztex