Dyskont ostrzega przed internetowymi oszustami, którzy podszywają się pod osoby związane ze sklepem Biedronka, i drogą mailową próbują wyłudzić dane osobowe klientów. Na czym dokładnie polega oszustwo? Oto oficjalny komunikat właścicieli popularnej w Polsce sieci sklepów:
"Przekazujemy, że dotarły do nas informacje o wysyłanych wiadomościach e-mail z informacją o rzekomym wygraniu bonu z okazji otwarcia 2700. sklepu sieci Biedronka. Podkreślamy, iż sieć Biedronka nie jest organizatorem wspomnianego konkursu oraz, że ma on na celu wyłudzenie informacji, między innymi: numerów telefonów, kart kredytowych, danych osobowych" - czytamy w komunikacie do klientów sieci.
Do biura obsługi klienta sieci Biedronka wpłynęło już kilkanaście skarg ws. oferowania rzekomych bonów lub udziału w akcjach promocyjnych.
- Obecnie jesteśmy na etapie zbierania informacji dotyczących tej sprawy. W konsekwencji, po jego zakończeniu, nie wykluczamy poinformowania stosownych organów - oświadczenie biura prasowego sieci dyskontów przytacza onet.pl - Takie powiadomienia kierowaliśmy w przeszłości w przypadku stwierdzenia podobnego procederu. Klientom, którzy zetknęli się z takim procederem, rekomendujemy zgłaszanie tego faktu policji. Dokładamy starań, aby zapobiegać dalszemu wprowadzaniu w błąd naszych klientów - dodaje JMP.