Janusz Palikot niedawno udzielił wywiadu Gazecie Wyborczej na temat nadchodzących wyborów. Gdy dziennikarka, Agnieszka Kubik zasugerowała, że nie jest on teraz w najlepszej sytuacji, Palikot oburzył się i powiedział:
- Ależ co pani! W "Diagnozie społecznej" prof. Janusza Czapińskiego Ruch Palikota ma 7 proc. poparcia. Marka Palikot wyceniona jest na ponad 20 mln dol.
PRZECZYTAJ KONIECZNIE: Książę Palikot na prezydenta: nowy pomysł marketingowy
Okazuje się, że jego nazwisko znalazło się w tegorocznej czołówce nazwisk o najwyższej wartości dla reklamy.
Skoro jest ono tyle warte, to rezygnowanie z niego w nazwie partii jest mało racjonalne. Palikot tę decyzję tłumaczył tym, że jego nazwisko stanowi barierę dla części elit lewicowych.
Czy Marka Palikot na prawdę powinna być tyle warta?