Patriotyzm konsumencki i gospodarczy w wykonaniu Polaków

i

Autor: Materiały Prasowe

Patriotyzm konsumencki i gospodarczy w wykonaniu Polaków

2020-07-25 0:00

Od 20 czerwca br. trwa kampania #WspieramyPolskę. Czerwona ciężarówka PKN ORLEN odwiedza kolejne miasta, by zachęcić rodaków do wspierania krajowej gospodarki.

Zakup krajowych produktów i korzystanie z krajowych usług to przejaw patriotyzmu konsumenckiego. W ten sposób wspieramy Polskę. W tym nurcie powstała kampania realizowana przez PKN ORLEN i Fundację ORLEN.

Pandemia groźna dla biznesu

Epidemia koronawirusa spowolniła gospodarkę na całym świecie. Groźbie zakażenia towarzyszyła utrata miejsc pracy i zachwianie bezpieczeństwa finansowego. Na szczęście wsparcie udzielane mniejszym firmom w ramach tarczy antykryzysowej pozwoliło uratować ich byt. – Sytuacja w jakiej się znaleźliśmy w czasie pandemii , jest szczególnie groźna dla młodych podmiotów, które są dopiero w fazie tworzenia swojej finansowej stabilizacji. Każdy kolejny tydzień niezrealizowanej sprzedaży stwarza realne zagrożenie dla przyszłości marki, ale przede wszystkim dla utworzonych przez nas miejsc pracy. A za każdym miejscem pracy stoi człowiek, jego rodzina i jej bezpieczeństwo. Współpraca z tak pewnym partnerem biznesowym, jakim jest ORLEN to dla firmy Bracia Sadownicy szansa na utrzymanie stabilności naszego biznesu – mówi Adam Jędrzejewski, Prezes i współzałożyciel firmy Bracia Sadownicy

Współpraca z gospodarczym liderem

Takie akcje jak #WspieramyPolskę integrują naród, a dzięki pomocy gospodarczych liderów możliwe jest utrzymanie zatrudnienia, realizowanie produkcji bądź tymczasowe jej przestawienie. Przedsiębiorcy rosną w siłę, a wszystko za sprawą pomocy większych firm z ustabilizowaną pozycją na rynku. – Jako największa sieć stacji paliw w Polsce, PKN ORLEN umożliwia nam promocję polskiego lokalnego biznesu, polskich produktów. To jest właśnie nasza definicja patriotyzmu gospodarczego – produkujemy polskie produkty, które nasi konsumenci doceniają zarówno za lokalne pochodzenie, jak i za smak, jakość, a PKN ORLEN umożliwia nam szeroką dystrybucję tych produktów – mówi Adam Jędrzejewski z firmy Bracia Sadownicy.

Sportowcy ORLEN Team wspierają akcję

Już 3 sierpnia br. w Lesznie gościć będziemy lekkoatletę Rafała Omelko, a 5 sierpnia br. w Gnieźnie będzie można spotkać się z Jakubem Krzewiną oraz zobaczyć ORLEN Grupę Akrobacyjną Żelazny.

 Rafał Omelko – polski lekkoatleta specjalizujący się w biegu na 400 metrów. Halowy mistrz świata w sztafecie 4x400 m. Wielokrotny medalista mistrzostw Europy i halowych mistrzostw Europy. Brązowy medalista Uniwersjady. Student studiów doktoranckich na Wydziale Wychowania Fizycznego AWF Wrocław.

Jakub Krzewina – polski lekkoatleta specjalizujący się w biegu na 400 metrów. Halowy mistrz i rekordzista świata w sztafecie 4 x 400 m. Wielokrotny medalista mistrzostw Europy i Polski. Jego rodzinnym miastem jest Kruszwica, gdzie w młodości trenował piłkę nożną w klubie Gopło Kruszwica, następnie rozpoczął uprawianie lekkoatletyki. Do grona zawodników Grupy sportowej ORLEN dołączył w 2018 r.

ORLEN Grupa Akrobacyjna Żelazny – jedna z czołowych światowych formacji akrobacji samolotowej oraz najpopularniejsza grupa akrobacyjna w kraju. Formacja słynie z wykonywania najtrudniejszych i najbardziej widowiskowych ewolucji w powietrzu. Dynamikę i różnorodność pokazów zapewniają doskonałe zaplecze sprzętowe i najlepsi polscy piloci. W tym roku dołączyła do zespołu ORLEN Team, który reprezentują zawodnicy startujący w rajdach terenowych, rajdach płaskich, kartingu, Formule 1, żużlu i zawodach motoparalotniarskich oraz wodnej Formule 1.

Patriotyzm konsumencki i gospodarczy w wykonaniu Polaków

i

Autor: Materiały Prasowe

Ty też możesz wesprzeć Polskę

Akcji #WspieramyPolskę towarzyszy szereg atrakcji – uczestnicy spotkań w 50 miastach i miejscowościach w całej Polsce mogą wziąć udział w wyścigu F1 na licencjonowanych symulatorach PLAYSEAT, które znajdują się na pokładzie ciężarówki. Rywalem w wirtualnym wyścigu jest znany kierowca Formuły 1 – Robert Kubica. Polskie firmy mają szansę zwiększyć rozpoznawalność swoich marek nie tylko w kraju, ale także na arenie międzynarodowej. Okazuje się, że konsumenci, również zagraniczni doceniają jakość polskich produktów.

Kalendarium cyklu imprez w ramach akcji #WspieramyPolskę

Czerwona ciężarówka ORLEN ruszyła w Polskę i docelowo ma odwiedzić 50 miast i miejscowości:

  • 23.07 – Lębork, Plac Pokoju
  • 24.07 – Łeba, Plac Tysiąclecia
  • 25.07 – Słupsk, Centrum Handlowe Jantar, ul. Szczecińska 58
  • 26.07 – Koszalin, Plac Rynek Staromiejski
  • 27.07 – Białogard, Plac Wolności
  • 28.07 – Gryfice, Plac Zwycięstwa
  • 29.07 – Goleniów, Stadion Miejski OSiR w Goleniowie
  • 30.07 – Myślibórz, rynek Miejski
  • 31.07 – Gorzów Wielkopolski, Stary Rynek
  • 01.08 – Świebodzin, parking przy ul. Sulechowskiej
  • 02.08 – Zielona Góra, Miejski OSiR (parking) przy ul. Sulechowskiej 41
  • 03.08 – Leszno, Aleja Gwiazd Żużla, ul. 17 Stycznia 68
  • 04.08 – Piła, Plac Konstytucji 3 maja
  • 05.08 – Gniezno, Centrum Handlowe Gniezno
  • 06.08 – Konin, Amfiteatr na Skarpie
Orlen logotyp

i

Autor: Materiały Promocyjne

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki