Szacuje się, że w Polsce działa około 7,5 tys. firm kurierskich. Poczta Polska to jedna z największych firm na rynku KEP w kraju. Jej celem jest budowanie i udoskonalanie szybkiego i sprawnego systemu doręczeń opartego na multikanałowości dostaw. Niezmiennie popularną wśród klientów PP jest dostawa kurierska, czyli przesyłka dostarczana bezpośrednio do klienta. W tym obszarze Poczta Polska plasuje się w czołówce firm na rynku. Sukcesywne wprowadzanie nowoczesnych technologii oraz dostosowywanie usług i rozwiązań do potrzeb klientów pozwala na przyspieszenie tempa dostaw oraz zapewnienie jak najwyższego poziomu zadowolenia z usługi Pocztex Kurier Poczty Polskiej. Spółka stawia na rozwój usługi działającej w dowolnym miejscu i czasie tak, aby klient miał wybór i mógł w najdogodniejszy sposób nadać i odebrać przesyłkę.
Od listopada 2021 roku Pocztex funkcjonuje w nowej odsłonie. Rebranding wizerunkowy, wprowadzenie nowej strony www.pocztex.pl z opcją elektronicznego nadania i bramką płatności oraz deklarowane doręczanie przesyłek następnego dnia po nadaniu - to tylko część nowości w tej usłudze.
Spółka oferuje klientom nie tylko zespół profesjonalnych kurierów, ale też sieć punktów odbioru Pocztex PUNKT. To blisko 17.000 lokalizacji w tym placówki pocztowe i punkty partnerskie – sklepy: Żabka, Biedronka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, kioski i saloniki prasowe RUCH. Ponadto jeszcze w tym roku do sieci punktów obsługi przesyłek KEP Poczty Polskiej dołączą kolejni partnerzy, a nowe lokalizacje umożliwią jeszcze lepiej dostosować się do oczekiwań klientów.
Partnerem materiału jest Pocztex