Jeśli po próbie zalogowania się do e-bankowości Banku Zachodniego WBK pojawił się komunikat: "Proszę wybrać inną opcję lub przejść do widoku portfela. Jeśli problem będzie się powtarzał, proszę spróbować później. Serwis lub wybrana funkcja są czasowo niedostępne"- oznacza to, że macie do czynienia z problemem dostępu do bankowości elektronicznej. Jak podaje "Radio ZET", bank zapewnił, że środki są bezpieczne.
Natomiast portal "bankier.pl" radzi, aby w takiej sytuacji spróbować dostać się do swojego osobistego konta za pomocą bankowości mobilnej.
Zobacz też: Bank Pomocy Super Express
- Obecnej mogą występować utrudnienia w dostępie do naszych usług bankowości elektronicznej (usług BZWBK24internet, Moja Firma Plus, BZWBK24mobile, iBiznes24) skutkujące spowolnionym działaniem lub brakiem dostępu do niektórych opcji serwisów. Trwają prace nad rozwiązaniem problemu - czytamy na portalu „bankier.pl” komunikat rzecznika prasowego Banku Zachodniego WBK.