Małgorzata Rozenek zadebiutowała ostatnio udostępniając swój wizerunek w reklamie środków czystości. Dzięki wyświetlanej od kilku miesięcy reklamie zgarnęła 600 tysięcy złotych.
Jak podaje "Fakt", producenci reklamy poszukiwali znanej polskiej twarzy. Początkowo propozycja trafiła do Katarzyny Cichopek. Ostatecznie jednak stwierdzono, że to "Perfekcyjna Pani domu" będzie lepszą ambasadorką środków czystości.
To była decyzja Cichopek
Z menadżerką Cichopek rozmawiali przedstawiciele AfterParty.pl. Jak tłumaczy Aldona Wleklak, agentka gwiazdy "Kaśka dostała propozycję udziału w tej reklamie już w październiku zeszłego roku. Tylko, że jak się okazało, że będzie to reklama środków czyszczących, Kaśka się nie zgodziła już na pierwszym spotkaniu. Nie chce być kojarzona z takimi produktami, a firma zaczęła szukać innej kandydatki. Taką decyzję podjęłyśmy wspólnie i wcale nad tym nie ubolewamy, szczególnie, że Kaśka podpisała inny kontrakt w tym czasie".
Zobacz też: M jak miłość. Katarzyna Cichopek w nowej roli. Zgarnie 100 tys. za reklamę zabawek dla dzieci
Jakiś czas temu Katarzyna dostała propozycję udziału w reklamie edukacyjnych zabawek dla dzieci. Gwiazda "M jak miłość" zarobi na kontrakcie "zaledwie" 100 tysięcy złotych.
ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na Facebooku