Aby ustrzec klientów przed takimi sytuacjami, przypominamy, że od 1 sierpnia w związku ze zmianą przepisów zmieniła się jednostka rozliczeniowa na rachunkach za gaz. Na fakturach za gaz wysyłanych do klientów, obok dotychczasowego zużycia wyrażonego w metrach sześciennych, pojawiła się też informacja o zużyciu energii w kilowatogodzinach. Chociaż zmiana ta nie wymaga żadnych kroków ze strony klientów, to nieuczciwe osoby mogą chcieć ją wykorzystać do różnego rodzaju wyłudzeń. Raz jeszcze przypominamy:
1. Klienci PGNIG Obrót Detaliczny sp. z o.o. nie muszą podejmować żadnych działań ani montować dodatkowych urządzeń (np. konwerterów czy mierników jakości gazu). Gazomierze są zaplombowane - jakiekolwiek manipulowanie przy nich jest przede wszystkim niebezpieczne, poza tym naruszenie plomb wiąże się z karami;
2. Cena gazu i istotne warunki obowiązujących umów nie zmieniły się;
3. Nie daj się oszukać osobom, które starają się sprawić wrażenie, że reprezentują obecnego dostawcę. Dotychczasowi klienci PGNiG nie muszą podpisywać nowych umów, aneksów czy jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. Numery kont bankowych i klientów również pozostają bez zmian;
Zobacz też: Najlepsze pomysły na świąteczne prezenty!
Więcej na ten temat można przeczytać na naszej stronie internetowej, pod adresem: www.nowamiara.pgnig.pl, lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.Partnerem akcji jest PGNiG SA