TAURON daje klientom z gospodarstw domowych oraz sektora małych i średnich przedsiębiorstw, gwarancję, że ceny gazu i prądu nie wzrosną nawet wtedy, gdy będą podwyżki. Jeżeli sytuacja będzie odwrotna – ceny gazu na rynku spadną, klient może wybrać sobie nową ofertę z aktualnych propozycji TAURONA.
– W nowej strategii przyjęliśmy założenie, że TAURON chce najlepiej w polskiej branży energetycznej odpowiadać na potrzeby klientów, dlatego sukcesywnie rozbudowujemy ofertę produktową i poszerzamy zakres atrakcyjnych rynkowo usług. Budujemy oferty rzetelne i atrakcyjne cenowo, czyli takie, które odpowiadają na potrzeby rynku – mówi Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu ds. klienta i wsparcia korporacyjnego TAURON Polska Energia.
PRZYDATNE USŁUGI
TAURON proponuje również klientom kupującym prąd i gaz usługi serwisowe dostępne 24 godziny na dobę. W każdej z nich w ramach programu „zwrot za prąd" klient indywidualny dostaje bonus, który wpłacany jest na jego konto rozliczeniowe w TAURONIE. Wartość bonusu zależy od rodzaju usługi wybranej przez klienta. Najwięcej korzyści związanych jest z wyborem produktów pakietowych TAURONU. Pakiet „Twoje 300" gwarantuje zakup gazu i prądu w atrakcyjnych cenach, bezpłatne naprawy instalacji oraz urządzeń elektrycznych i gazowych, a także zwrot za prąd w wysokości 300 zł.
NOWOCZESNE PRODUKTY
TAURON oferuje w korzystnych cenach produkty specjalistyczne – np. ofertę Smart Home, czyli zestaw inteligentnych urządzeń, które dbają o bezpieczeństwo domu i domowników. Zainteresowaniem klientów cieszy się też TAURON Fotowoltaika. Klient – indywidualny, właściciel firmy, samorząd – może liczyć na doradztwo, przygotowanie projektu oraz dostawę i montaż kompletnego systemu fotowoltaicznego. – W centrum wszystkich inicjatyw wdrażanych przez TAURON stoi klient i jego oczekiwania wobec przedsiębiorstwa multienergetycznego. Staramy się, aby nasze produkty i rozwiązania odpowiadały na różne potrzeby klientów i by zawsze były przydatne, bezpieczne i sprawdzone – podsumowuje wiceprezes Kamil Kamiński.
NAJWYŻSZE STANDARDY OBSŁUGI
TAURON powiększa sieć stacjonarnych punktów obsługi o sześć nowych biur i przekształca swoje placówki w salony o charakterze doradczo-sprzedażowym. Klient może w nich załatwić nie tylko wszystkie sprawy związane z prądem i gazem, ale też dokonać wyboru produktów i usług okołoenergetycznych. W listopadzie i grudniu otwarto cztery nowe biura obsługi klienta. W styczniu oddana do użytku zostanie placówka w Olkuszu. W 2018 r. nowe punkty obsługi TAURONU pojawią się jeszcze w Tychach i Gliwicach. Lokalizacje zostały wyznaczone w oparciu o analizy dostępności naszych placówek dla klientów. Informacje o całej sieci punktów obsługi TAURONA można znaleźć m.in. na stronie internetowej www.tauron.pl. Udoskonalenia wprowadzane są również w obsłudze telefonicznej i funkcjonowaniu bezpłatnego e-BOK-a.
Od października wydłużono godziny pracy zarówno infolinii obsługowej, która działa pod numerem 32 606 0 606, oraz infolinii sprzedażowej 555 444 555. Teraz każda z nich działa codziennie o trzy godziny dłużej i dostępna jest od poniedziałku do piątku od 7.00 do 20.00. Wprowadzono również zmiany w telefonicznej obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw. Utworzono specjalną infolinię obsługową przeznaczoną tylko dla tego segmentu klientów. Czynna jest pod numerem 555 444 333. Konto w elektronicznym biurze obsługi może uaktywnić i bezpłatnie z niego korzystać każdy klient TAURONA. Dzięki e-BOK-owi klienci mają łatwy i nieograniczony dostęp do informacji o zużyciu energii czy rozliczeniach. Użytkownicy e-BOK-a mogą teraz m.in. korzystać z e-płatności oraz uruchomić polecenie zapłaty.