Zaangażowanie w sprawy zwykłych ludzi, najgorętsze informacje ze świata polityki, gwiazd i sportu, opinie znanych ekspertów z Polski i zagranicy! To cele, jakie każdego dnia stawiamy sobie, przygotowując gazetę. I takie podejście daje efekty. Bowiem Czytelnicy coraz częściej sięgają po "Super Express". To właśnie dzięki nim średnia sprzedaż ogółem naszej gazety w lipcu wzrosła o trzy procent w porównaniu z tym samym okresem sprzed roku. A inni? "Gazeta Wyborcza", sztandarowy tytuł Agory, z każdym miesiącem cieszy się coraz mniejszym zainteresowaniem. W lipcu straciła ponad
14 proc. "Super Express" sprzedaje się już prawie tak samo jak "Gazeta Wyborcza".
Spadki odnotowuje też lider na prasowym rynku, "Fakt". Jego sprzedaż spadła prawie o 4 proc.
ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail