Ubezpieczenie domu z gwarancją pomocy fachowców? Tak jest w LINK4

i

Autor: Materiały prasowe, Materiały prasowe

Ubezpieczenie domu z gwarancją pomocy fachowców? Tak jest w LINK4

2022-04-25 14:35

W domu wypoczywamy, nabierając sił do codziennej pracy i wyzwań. Tu wracamy z ulgą po długiej podróży, czy ciężkim dniu w pracy. Jest to przestrzeń, w której czujemy się najbezpieczniej. Warto w tym kontekście pomyśleć o ubezpieczeniu mieszkaniowym, stanowiącym podstawę ochrony nieruchomości.

Dobrze dobrana polisa zabezpiecza nas przed ponoszeniem kosztów różnych zdarzeń losowych. Co więcej – takie ubezpieczenie (z cesją na rzecz banku) jest często wymagane przez kredytodawców, gdy zaciągamy kredyt hipoteczny. Dlatego warto dokonać jak najlepszego wyboru, aby mieć pewność ochrony w różnych losowych sytuacjach.

Polisa na mieszkanie nie tylko zapewnia odszkodowanie w przypadku pożaru czy kradzieży. Może ona też zawierać dodatkowe usługi jak ochrona wyposażenia, mebli, pamiątek, sprzętów RTV/AGD czy innych cennych przedmiotów, a także w razie nagłej awarii pomoc specjalistów – jak hydraulika, elektryka lub ślusarza. Dobrze jest zadbać zawczasu o bezpieczeństwo domu, by w razie niespodziewanych zdarzeń móc liczyć na wsparcie fachowców i szybką pomoc finansową.

Ubezpieczenie mieszkania – inwestycja w finansowe bezpieczeństwo

Jedną z najczęstszych niemiłych niespodzianek, z jakimi każdy choć raz prawdopodobnie już miał okazję się zmierzyć, jest zalanie. Czy to z winy sąsiada, czy z powodu awarii naszej własnej pralki lub zmywarki, czy z powodu przestarzałej instalacji hydraulicznej. Przyczyn może być wiele, efekt niestety ten sam – ogromny stres i duże zniszczenia, czyli wydatki. 

Tego typu „przygoda” spotkała ostatnio panią Alinę (49 l.) ze Świnoujścia:

Osiedle, na którym mieszkam, jest w miarę nowe – powstało niecałe 14 lat temu. Kupując mieszkanie, szykowaliśmy się z mężem na coś lepszego niż dotychczasowe M-2 z czasów Gomółki. I faktycznie, awarie sieci elektrycznej czy instalacji wodno-kanalizacyjnej nie są tak częste.

W starym mieszkaniu ciągle mieliśmy problem z pękającymi rurami. Zdążyło to – na całe szczęście – wyrobić w nas postawę ostrożności, więc już zawczasu wykupiliśmy ubezpieczenie mieszkania. Przez szereg lat nie działo się nic niepokojącego, aż pewnego dnia zalało sąsiadkę. Miała ubezpieczenie w tej samej firmie co my i niestety… pomoc okazała się niewystarczająca.

Był to dla nas sygnał ostrzegawczy. W jednej z agencji ubezpieczeniowej zapytaliśmy o alternatywne oferty. Najbardziej przekonująca była propozycja LINK4. To firma z krajowym kapitałem, wielokrotnie nagradzana, a na dodatek z bardzo elastyczną ofertą. Kolejną polisę – ubezpieczenie mieszkaniowe wraz z Home Assistance – wykupiliśmy już u nich. To był strzał w dziesiątkę!

W styczniu, po powrocie z weekendu u przyjaciół zastaliśmy w kuchni ogromną kałużę. Woda wylała się już do salonu i na przedpokój, drewniana podłoga była spuchnięta, szafa i komoda w przedpokoju spuchły od wilgoci, a na ścianach zauważyłam zacieki. „Oko cyklonu” skupiało się wokół oświetlenia podłogowego – lepiej było nie dotykać włącznika...Natychmiast zadzwoniliśmy do LINK4, a oni zorganizowali fachową pomoc.

Przysłali elektryka, by zabezpieczył uszkodzoną instalację elektryczną oraz rzeczoznawcę, który wycenił straty. Wyszło grubo ponad 20 tysięcy, a do tego jeszcze remont sufitu u sąsiadów. Na całe szczęście wszystkie te koszty pokryła nasza polisa. Gdyby nie to, musielibyśmy wziąć chyba kredyt.

Dzięki ubezpieczeniu mieszkania w LINK4 uniknęliśmy dużych nieprzewidzianych wydatków i ogromnego stresu. Odszkodowanie wypłacono nam szybko i bez najmniejszych problemów, a pomoc elektryka bardzo się przydała. Od czasu tego zdarzenia wszystkim z pełnym przekonaniem polecam ubezpieczenie w LINK4, bo jest sprawdzone.

Home Assistance to fachowiec na telefon i wiele więcej

Będący częścią ubezpieczenia mieszkaniowego Home Assistance to specjalny pakiet usług, które LINK4 zorganizuje w miejscu zamieszkania klienta przy zaistnieniu określonych w umowie okoliczności. Najpopularniejszym elementem tej polisy jest pomoc fachowców od różnych awarii, np. hydraulików, elektryków, ślusarzy czy dekarzy. Eksperci w ramach polisy dokonają naprawy, a koszty tych napraw pokrywa Assistance (do limitów wskazanych w OWU).

Jeżeli jest taka potrzeba, można też skorzystać np. z przewiezienia w inne miejsce (do hotelu lub pod wskazany adres), w którym wygodnie przeczekamy, aż usterka zostanie naprawiona, z transportu naszych rzeczy ocalonych np. po pożarze, a nawet ze zorganizowania opieki nad dziećmi i zwierzętami (w przypadku naszego pobytu w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku). Aby zgłosić szkodę, wystarczy skontaktować się z LINK4 telefonicznie, a sama procedura jest bardzo łatwa i bez zbędnych formalności.

Co obejmuje ubezpieczenie mieszkania w LINK4? 

Ubezpieczenie domu i mieszkania obejmuje ochroną szkody powstałe w lokalu bezpośrednio na skutek wystąpienia co najmniej jednego ze zdarzeń ubezpieczeniowych, do których należą: pożar, uderzenie pioruna, przepięcie, eksplozja, implozja, uderzenie lub upadek statku powietrznego, silny wiatr, grad, pękanie mrozowe, zalanie, zalanie przez osoby trzecie, powódź (chyba że mieszkamy na terenie zwiększonego ryzyka wystąpienia powodzi), deszcz nawalny, trzęsienie ziemi, osunięcie się ziemi, zapadanie ziemi, lawiny, napór śniegu, uderzenie pojazdu mechanicznego, fala dźwiękowa, upadek drzew i masztów oraz wandalizm.

Jak można kupić polisę mieszkaniową?

Aby wykupić ubezpieczenie mieszkania lub domu, można posłużyć się kalkulatorem składek na stronie LINK4.pl. Uzupełniamy formularz o podstawowe informacje o mieszkaniu lub domu, a kalkulator, dostępny na stronie www.link4.pl obliczy przybliżony koszt składki. Klient sam decyduje o tym, na jaką kwotę chce się ubezpieczyć i w jakim zakresie, dlatego cena polisy jest dostosowana do indywidualnych potrzeb.

Wybrany wariant ubezpieczenia Assistance Domowy dostępny jest tylko w pakiecie z Ubezpieczeniem Dom. Szczegółowe informacje znajdziemy w OWU dostępnym na www.link4.pl. Warto też zasięgnąć fachowej porady naszych konsultantów na infolinii 22 4444444 lub zapytać o szczegóły agenta ubezpieczeniowego.

Artykuł powstał przy współpracy z Grupą PZU.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki