Kampania promocyjna rusza 19 października i potrwa do końca miesiąca. Słynne rogale świętomarcińskie będą reklamowane na 200 citylightach w największych miastach Polski. Mieszkańcy Warszawy i Krakowa muszą przygotować się na dodatkowe kuszenie charakterystycznym zapachem, który wydzielać będzie 50 reklam. Zapach został skonsultowany z poznańskimi piekarzami i jest zbliżony do oryginalnego, można poczuć między innymi migdały, które są używane do wypieku wielkopolskich smakołyków.
Ci, którzy skuszą się na skosztowanie rogala, mogą kupić go na specjalnej aukcji na portalu Allegro. Aby zapewnić rogalom odpowiedniom świeżość, sprzedawcy zapewniają, iż trafią do kupującego w ciągu dwóch dni.
To jednak nie koniec sposobów na promocję przysmaku. Jak podaje portal MM Poznań, 11 listopada na pokładach wszystkich samolotów LOT-u w całym kraju pasażerowie otrzymają po miniaturowym rogalu.