Sieć T-Mobile miała wczoraj ogromne problemy techniczne, gdy bardzo wielu abonentom przestał działać internet, a niektórym nawet cały zasięg. Problemy obejmowały nie tylko zasięg na Polskę, ale także na całą Europę. O sytuacji i postępach naprawy administratorzy strony T-Mobile informowali na facebooku: Drodzy, potwierdzamy, że od kilkudziesięciu minut miejscowo możecie mieć kłopoty w korzystaniu z transmisji danych w LTE. Tymczasowo możecie się przełączyć do 3G - odczujecie poprawę, a tymczasem nasi technicy mocno pracują nad przywróceniem usług do zwykłego poziomu. Będziemy Wam dawać znać na bieżąco o postępach prac, więc nie ma potrzeby dzwonić do naszego BIura Obsługi Abonenta
Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności!!!
Pod postem posypały się komentarze użytkowników, skarżących się na brak zasięgu. Dzisiaj administratorzy strony odpisywali poszczególnym osobom, że awaria już została naprawiona i sugerowali wyłączenie i włączenie telefonu, co powinno rozwiązać problem.
Zobacz: Tragedia w Krakowie. Pielęgniarka pomyliła ampułki. NIE ŻYJE 3-miesięczna dziewczynka