Spotkania i wyjazdy integracyjne to żadna fanaberia. Dzięki nim pracownicy i kierownictwo firmy mają nie tylko okazję lepiej się poznać i zacieśnić stosunki. Takie spotkania wprowadzają również ożywczą atmosferę, pozwalają się wspólnie zrelaksować oraz zwiększają przywiązanie pracowników do firmy. To również element motywujący - pracownicy firmy czują się docenieni i wynagrodzeni.
Święta w biurze
Są dwie szkoły organizowania wigilii i spotkań opłatkowych. Jedna z nich mówi, że najlepiej wygospodarować godzinę czy dwie z dnia pracy i urządzić imprezę w biurze. Ma to oczywiście swoje dobre strony - koszty takiego spotkania są mniejsze, ale ma też swoje minusy. Urządzanie wigilii w siedzibie firmy potrafi bowiem zdezorganizować dzień pracy - przygotowania przeciągają się, a zespół nie ma ochoty (nic dziwnego, spotkania wigilijne są przyjemne) wracać do swoich obowiązków. Jeśli jednak zależy nam na takim rozwiązaniu, to warto w przygotowania włączyć cały zespół. W niektórych firmach wszystkie koszty i obowiązki bierze na siebie pracodawca, w innych - zadania dzielone są miedzy pracowników. Każdy z nich dostaje przydzielone zadanie - przygotowanie jakiejś potrawy, organizację zastawy czy dekorację sali. To również może być wykorzystane jako element integracyjny.
Profesjonaliścidla profesjonalistów
Czasem jednak urządzanie wigilii w biurze niesie ze sobą więcej kłopotów niż pożytku. Wówczas z pomocą przychodzą nam profesjonaliści - wiele restauracji, karczm czy klubów w Krakowie i okolicach ma w swojej ofercie organizację takich właśnie imprez. Większość z nich nie tylko zapewnia lokal oraz wigilijny catering i napoje, ale również organizuje zabawy, aby umilić nam czas. Często oferują również różne warianty dań oraz cen (za osobę).
Organizacja imprezy świątecznej w restauracji ma jeszcze jeden plus - zwiększa prestiż firmy. To szczególnie cenne, jeśli planujemy zaprosić na nią również naszych klientów czy partnerów biznesowych.