WSTYD tuż przed EURO 2012 przez hasło FEEL LIKE AT HOME. BŁĄD w haśle promującym EURO 2012

2012-05-29 4:00

Ogromne pieniądze, ogromne plakaty i ogromny wstyd! Tak w skrócie można podsumować kampanię, której celem jest promowanie wśród zagranicznych kibiców polskiej gościnności.

Chodzi o jej przewodnie hasło: "Wszyscy jesteśmy gospodarzami EURO 2012", które na język angielski przetłumaczono: "Feel like at home" (poczuj się jak w domu). Sęk w tym, że w języku Szekspira taki zwrot nie funkcjonuje. - W tym przypadku właśnie w ten sposób klasyfikujemy błąd: czy tak się mówi, czy tak się nie mówi. I nie, nie mówi się: "Feel like at home", mówi się: "Feel at home" - wyjaśniał w rozmowie z TOK FM Andy Edwins, tłumacz.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają