Są dwie szkoły organizowania hucznych imprez dla bliskich i znajomych. Jedna z nich mówi, że najlepiej urządzić ją w domu lub w biurze. Ma to oczywiście swoje dobre strony - koszty urządzenia takiego spotkania są mniejsze, ale ma też swoje minusy. Przygotowania wymagają od nas wiele czasu i wysiłku, zaś sprzątanie po samej uroczystości - drugie tyle. Druga - każe zaprosić gości do restauracji, karczmy czy zajazdu.
W rękach profesjonalistów
Wiele restauracji, karczm czy klubów w Krakowie i okolicach ma w swojej ofercie organizację takich właśnie imprez. Większość z nich nie tylko zapewnia lokal oraz catering i napoje, ale również organizuje zabawy, aby umilić nam czas. Często oferują również różne warianty dań oraz cen (za osobę). Jeśli urządzamy na przykład wesele, to na pewno bez trudu znajdziemy lokal (zajazd albo dom weselny), który zapewni nam również nocleg dla naszych gości.
Wcześniej znaczy lepiej
Szukając restauracji czy domu weselnego, warto skorzystać z opinii znajomych i krewnych - może ktoś z naszych bliskich był na przyjęciu lub sam je tam organizował. Możemy również poszukać w internecie, a na pewno powinniśmy obejrzeć miejsce osobiście. Warto od razu umówić się na rozmowę z właścicielem lub menedżerem, aby od razu omówić szczegóły oferty i dopytać o możliwość niestandardowych rozwiązań. To bardzo ważne, zwłaszcza jeśli np. nasze oczekiwania co do menu są nietypowe.
Koniecznie sprawdźmy też różne warianty cenowe. Może okazać się, że jeśli wykupimy nie tylko dostęp do sali, ale również atrakcje i catering razem, to możemy sporo zaoszczędzić. Warto ponieść koszty organizacji imprezy rodzinnej czy firmowej poza domem. Zyskamy nie tylko świetną zabawę i profesjonalną obsługę, ale też czas na dzielenie się tymi wyjątkowymi chwilami z bliskimi.