Piwo Ciechan w rankingu Se.pl na DRUGIM MIEJSCU ulubionych piw Se.pl!

2014-09-24 14:25

"Życzę ci mamusi z fujarką zamiast piersi, będziesz miał co ssać!"-  to zdanie właściciela browaru Ciechan Marka Jakubika skierowane do Dariusza Michalczewskiego było powodem zorganizowania akcji wylewania piwa, które miało miejsce we wtorek 23 września. Mimo obraźliwych słów Jakubika, właściciela browaru Ciechan, piwo tej marki dalej znajduje się na drugim miejscu w rankingu ulubionych piw czytelników Se.pl!

Wypowiedź Jakubika jest reakcją na zdjęcie popularnego boksera z tabliczką "Jestem sojuszniczką osób LGBT, bo chcę żyć w kraju, w którym moi homoseksualni przyjaciele nie są dyskryminowani".

W poniedziałek o godzinie 19 w warszawskiej klubokawiarni "Wrzenie Świata" miała miejsce akcja wylewania zapasów piwa Ciechan, na znak protestu przeciwko zachowaniu właściciela browaru. Jego słowa zostały odebrane jako homofobiczne.

- Jeżeli mowa nienawiści podoba się części Polaków, to niech piją piwo tego pana. Mnie ono przestało smakować – powiedział Wojciech Tochman, współwłaściciel "Wrzenia Świata" i organizator akcji.

Zobacz też: Joanna Brodzik BOJKOTUJE splasha. "To szczyt obciachu!"

Na Facebooku 21 września powstał profil "Nie dla browaru Ciechan", który ma już ponad 13 tysięcy polubień. Przypomnijmy, że to nie pierwsza akcja bojkotu browaru Jakubika – poprzednia odbyła się w marcu tego roku i była określana jako sprzeciw wobec wsparcia finansowego, jakiego właściciel Ciechana udziela portalowi Kresy.pl, uważanego przez niektóre środowiska za nacjonalistyczny i ksenofobiczny. Wtedy sprzedaż piwa wręcz wzrosła, dlatego jak podaje TV Republika, może się okazać, że Jakubik otrzymał "najtańszą kampanię reklamową".

Czytelnicy Se.pl i tak wybierają Ciechana

Mimo obraźliwych słów Jakubika w stosunku do Dariusza Michalczewskiego, piwo Ciechan i tak utrzymuje się w naszym rankingu na drugi miejscu. Zachęcamy was do głosowania. Wybierzcie swoje ulubione piwo. To dalej będzie Ciechan?

ZAPISZ SIĘ: Codziennie wiadomości Super Expressu na e-mail

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają