Warto wiedzieć
Dawne składowiska popiołów pełne zieleni
Ubezpieczenie domu
Twoje cztery kąty pod ochroną – dobre ubezpieczenie domu, to znaczy jakie?
Ogromne promocje!
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Zadbaj o zdrowie
Kryzys psychiczny a (auto)stygmatyzacja – doświadczenia mężczyzn na przestrzeni życia
specjalna oferta
Obniżone ceny w salonach Lexusa na koniec 2024 roku. Hybrydy w ofercie specjalnej
Takie zapewnienia popłynęły podczas wczorajszej konferencji prasowej zarządu Poczty
Polskiej podsumowującej wyniki finansowe spółki (wyższe w 2012 r. o ponad połowę) i efekty nowej strategii biznesowej realizowanej od 2011 r. Firma stawia na e-usługi, takie jak np. neoKartka, multipaczka czy e-znaczek, bo rynek tradycyjnych listów się kurczy.