Obecnie najnowszą maszyną ścigają się Valtteri Bottas, Guanyu Zhou i Robert Kubica, który jest kierowcą rezerwowym Alfa Romeo. Model C42 będzie można zobaczyć z bliska na 12 stacjach ORLEN.
Model C42 nadzieją na tegoroczne zwycięstwa
W tym roku promocyjna trasa bolidu C42 Alfa Romeo F1 Team ORLEN wystartowała 5 lipca w zachodnio-północnej części kraju. Miłośnicy Formuły 1 jeszcze dziś mogą podziwiać najnowszy pojazd zespołu F1 w Szczecinie, przy ul. Hrubieszowskiej 57. Następnie pojazd wyścigowy pojawi się w Mielnie i Kosakowie. Pojazd został zaprojektowany pod kierownictwem Jana Monchaux, który wśród zalet C42 wymienia nową podłogę z efektem przyziemia, unowocześniony pakiet aerodynamiczny, niskoprofilowe opony (18-calowe). Na uwagę zasługuje również nowy i ulepszony silnik Ferrari. Bolid C42 w biało-czerwonych barwach możemy zobaczyć na własne oczy!
Tour bolidu Alfa Romeo F1 Team ORLEN
W kolejnych dniach bolid C42 będzie można zobaczyć:
- 5-8.07 – Szczecin, ul. Hrubieszowska 57
- 10-14.07 – Mielno, ul. Lechitów 30
- 16-19.07 – Kosakowo, ul. Gryfa Pomorskiego 2
- 22-26.07 – Białystok, ul. Kawaleryjska 27
- 28.07-01.08 – Mrągowo, ul. Olsztyńska 11
- 3-8.08 – Płock, ul. Wyszogrodzka 150
- 10-14.08 – Łódź, ul. Przybyszewskiego 327
- 16-19.08 – Lublin, ul. Głęboka 32
- 21-26.08 – Kraków, al. Daszyńskiego 33
- 28-31.08 – Nowy Targ, ul. Krakowska 2
- 2-6.09 – Katowice, al. Murckowska 22
- 8-11.09 – Jelenia Góra, ul. Spółdzielcza 40
F1 a rozpoznawalność marki
Koncern od lat buduje rozpoznawalność marki, angażując się w Formułę 1 oraz we współpracę z Robertem Kubicą. Z badań Nielsena wynika, że ekwiwalent reklamowy wynikający z zaangażowania koncernu w F1 wyniósł w 2021 roku aż 648 mln zł.
Kampanie z wykorzystaniem marki ORLEN oraz wizerunku popularnych kierowców zespołu, na czele z Robertem Kubicą, są skutecznym wsparciem działań biznesowych. Koncern działa na międzynarodowym rynku, a jego produkty dostępne są w ponad 90 krajach na 6 kontynentach. To wymaga efektywnego marketingu, a Formuła 1 bijąc rekordy popularności, jest gwarancją globalnych zasięgów. Tylko w ubiegłym sezonie wyścigi obejrzało ponad 1,55 mld osób.
Partnerem materiału jest PKN ORLEN