Daniel Craig

i

Autor: NIPI/BackGrid UK /East News Daniel Craig

Kręci biodrami jak Maserak!

James Bond w obcisłej skórze pląsa po ulicach Paryża reklamując polską wódkę. Ta reklama to hit!

2022-11-14 10:38

Wstrząśnięty, nie zmieszany. Takiego Daniela Craiga z pewnością nie znaliście! 54-letni gwiazdor, w ostatnich kilkunastu latach wcielający się w postać agenta 007, wystąpił w reklamie produkowanej w Polsce wódki Belvedere. Spot z miejsca stał się hitem. Trudno uwierzyć w to, co dzieje się w tym dwuminutowym klipie. Musicie to zobaczyć!

Daniel Craig w reklamie polskiej wódki

On ma licencję na... imprezowanie. Eksperci nie mają wątpliwości - najnowsza reklama polskiej wódki Belvedere z Danielem Craigiem w roli głównej to obłęd. Nie mogło chyba być inaczej, jeśli reżyserował ją jeden z najciekawszych i najbardziej nagradzanych współczesnych reżyserów, Taika Waititi. Daniel Craig, który po kilkunastu latach kreowania Jamesa Bonda ostatecznie rozstaje się rolą królewskiego agenta z licencją na zabijanie, w reklamie niejako rodzi się na nowo. Klip, trwający w całości ponad 2 minuty, pokazuje go najpierw odzianego w biały, idealnie skrojony garnitur, stojącego nad Sekwaną. Po chwili exBond odwraca się, uśmiecha znacząco, po czym w asyście fotoreporterów wsiada do limuzyny, by wysiąść z niej po drugiej stronie, zupełnie odmieniony.

James Bond w reklamie polskiej wódki. "Starzejący się imprezowicz XXI wieku"

Craig ma wtedy na sobie czarny podkoszulek, obcisłą skórzaną kurtkę oraz srebrny łańcuch i tanecznym krokiem zaczyna przemierzać brukowane ulice Paryża. Puszczają mu hamulce: kręci biodrami, pręży muskuły, pokazuje tatuaże, rozbiera się, by ostatecznie wylądować w hotelowym pokoju ze szklaneczką wódki w ręce. Tym spotem Craig puszcza oko do wszystkich, dla których na zawsze zostanie zimnym szpiegiem w tajnej służbie Jej Królewskiej Mości. Śmieje się z konwencji, swojej postaci i z samego siebie. I robi to po mistrzowsku. "To Bond, kwintesencja XX-wiecznego stworzenia, wskrzeszonego i odrodzonego jako starzejący się (i być może ponadczasowy) imprezowicz XXI wieku" - komentuje magazyn "Variety". 

50 mln osób uzależnionych od alkoholu

Reklama w cztery dni została wyświetlona już ponad 1,2 mln razy i wywołuje mnóstwo emocji - nie tylko ze względu na fantastyczną kreację Daniela Craiga, ale też na fakt, że z wielkim rozmachem i ogromnym budżetem reklamuje się alkohol, od którego, zgodnie z nowym raportem OECD, na całym świecie jest uzależnionych ok. 50 mln ludzi, a przynajmniej raz w miesiącu upija się nim ok. 30 procent dorosłych. Polak średnio wypija tygodniowo 2,5 butelki wina lub 9 piw!

Sonda
Podoba ci się reklama polskiej wódki z Danielem Craigiem?
Wódka po 50 ZŁ! Polacy są WŚCIEKLI. Czy OBALĄ rząd? | KOMENTERY

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają