Metro pełne reklam

2017-09-29 2:00

Wkrótce pasażerowie nowojorskiego metra nie będą w stanie odwrócić głowy, żeby nie widzieć reklam. MTA planuje zamontowanie w wagonach i na przystankach dziesiątek tysięcy multimedialnych monitorów-ekranów, z których emitowane będą treści reklamowe.

Przedstawiciele MTA poinformowali, że OUTFRONT Media, firma, z którą podpisali kontrakt, zamontuje 31 tysięcy monitorów w 5134 wagonach metra oraz 14 tysięcy na stacjach i peronach. Kolejne 3900 elektronicznych monitorów pojawi się w pociągach MTA i Long Island Railroad. Poza reklamami ekrany będą również wyświetlać informacje na temat opóźnień w metrze oraz różne komunikaty ostrzegające. Kontrakt związany z instalacją opiewa na 800 mln dol., ale - jak twierdzą przedstawiciele MTA, docelowo z reklam będą o wiele większe zyski.

Do końca 2019 roku pojawi się około 17 tys. reklamowych monitorów, kolejne do 2022 roku.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają