Rada zarządu Metropolitarnych Zakładów Komunikacyjny (MTA) zagłosowała w środę za wprowadzeniem zakazu reklamowania napojów alkoholowych we wszystkich podlegających jej środkach transportu i na stacjach. Alkoholowe reklamy, które tam już są, mają być usunięte do 1 stycznia 2018 roku. Nie obejmuje to przystanków autobusowych, które są pod jurysdykcją miasta.
MTA będzie rozwiązywać kontrakty z producentami piwa, wina i wódki. Decyzja zarządu to wielki ukłon w stronę organizacji i grup adwokackich, które walczyły z alkoholowymi reklamami od dawna, argumentując, że mają negatywny wpływ na zachowania i nakłaniają do picia, zwłaszcza młodych ludzi. Rezygnacja z tych reklam oznacza bowiem dla MTA utratę blisko 3 mln. dol. wpływów rocznie. Od 1992 roku MTA stosuje zakaz reklamowania wyrobów tytoniowych. Sal
MTA nie chce namawiać do używek. Koniec z reklamami piwa w metrze
2017-10-30
1:00
MTA kończy z alkoholem. A konkretnie z reklamowaniem napojów wyskokowych w swoich pociągach, autobusach, stacjach i peronach. Producenci nie będą już mogli się promować w największym systemie komunikacyjnym Ameryki.