Z opublikowanego właśnie raportu Independent Budget Office wynika, że od listopada 2012 do listopada 2016 liczba opóźnień w metrze spowodowanych awarią sygnalizacji wzrosła aż o 300 procent. Okazuje się też, że od 2005 roku MTA aż nie wykonała lub mocno się spóźnia z 57 proc. zaplanowanych projektów. Co więcej miejski przewoźnik zredukował w swoim budżecie fundusze na wydatki związane z naprawami sygnalizacji: z 20 proc. do 14.
Szkoda, że tylko kiedy idzie o podniesienie opłat to MTA działaj jak burza.
MTA opóźnia się z koniecznymi remontami. Awarie sygnalizacji paraliżują metro
2017-06-26
2:00
Zarząd Metropolitarnych Zakładów Komunikacyjnych jest bardzo mocno w tyle jeżeli chodzi o naprawy i wymianę przestarzałej sygnalizacji. Efekt? Coraz częstsze awarie i przestoje metra z powodu problemu z sygnałem oraz rosnąca frustracja nowojorczyków, którzy mają dość opóźnień i uwięzień w wagonach.