MTA zmienia kampanię dotyczącą czujności pasażerów

2016-03-23 1:00

Czas na zmiany. Zarząd Metropolitarnych Zakładów Komunikacyjnych zmienia kampanię dotyczącą bezpieczeństwa publicznego oraz czujności pasażerów metra i autobusów.

Wprowadzona po atakach z 11 września 2001 roku kampania „If you see something, say something”, czyli „jeśli coś widzisz, powiedz coś o tym”, przechodzi powoli do lamusa. W jej miejsce pojawi się nowa pod hasłem „New Yorkers Keep New York Safe” („nowojorczycy pilnują bezpieczeństwa Nowego Jorku”).
Już wkrótce w wagonach metra, na peronach, stacjach i w autobusach pojawią się nowe elektroniczne spoty reklamowe oraz plakaty. Na jednym z nich znajduje się grupa nowojorczyków, pasażerów MTA, którzy zobaczyli coś podejrzanego i powiedzieli coś o tym pracownikowi MTA lub policjantowi.
Jak podkreślają przedstawiciele miejskiego przewoźnika, zmiana kampanii nie oznacza osłabienia czujności. Wręcz przeciwnie, nowym sloganem chcą ją na nowo obudzić. W czasach, w jakich żyjemy – mówią – nie możemy sobie pozwolić na to, by przestać dbać o bezpieczeństwo. A najlepiej robi się to razem.


Foto MTA

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają