Nie chronią nas tak jak powinni

2013-08-02 4:00

Oto cała prawda o ochronie na lotniskach! Agenci Transportation Security Administration (TSA) - odpowiedzialni za sprawdzanie każdego pasażera i przeglądanie bagaży - źle wywiązują się ze swoich obowiązków. Kontrola rządowej agencji U.S. Government Accountability Office wykazała, że w ciągu ostatnich trzech lat niekompetencja pracowników TSA wzrosła aż o 26 procent.

Główne przewinienia agentów to: spóźnianie się do pracy, niewypełnianie ustalonych norm co do zasad bezpieczeństwa, spanie na służbie, a nawet kradzieże - donosi Fox News. Raport agencji został przedstawiony w Kongresie przed Komisją ds. Bezpieczeństwa Narodowego. Okazuje się, że spośród 9 tys. przypadków karygodnych uchybień, aż 1900 zostało zakwalifikowanych jako "stwarzające zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i kraju". Za pracę - lub raczej niedopełnianie obowiązków - swoich pracowników, musiał tłumaczyć się przed parlamentarną komisją zastępca dyrektora TSA. - Większość naszych agentów to świetni pracownicy, wypełniający swoje powinności. Niemniej przyjmujemy wyniki kontroli do wiadomości i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by takie sytuacje już nie miały miejsca - powiedział John Halinski.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają