Wedle nowej kampanii, u młodych rekrutów będzie się szukać cech szczególnych, które będą odpowiadać trzem sloganom: Community, Compassion, Courageous – czyli mieszkańcy/społeczności dzielnic, zrozumienie/współczucie i odwaga. – Nowy policjant musi posiadać cech, które jasno i wyraźnie pokażą, że jest w stanie troszczyć się o mieszkańców dzielnicy, całej okolicy i dbać o ich bezpieczeństwo w całym tego słowa znaczeniu. Chodzi na na zbudowani zaufania między mieszkańcami a policjantami. Chcemy, by czuli, że jesteśmy po ich stronie, a nie odwrotnie – powiedziała na konferencji Kim Royster. W związku ze zmianami NYPD co do rekrutacji, pojawi się nowa kampania reklamowa przekonująca, że nowe NYPD, to policjanci, którzy służą całemu zróżnicowanemu etnicznie Nowemu Jorkowi. Departament chce odejść od rekrutacji na styl wojskowy, a bardziej skierować się na weryfikację pod względem osobowościowym i predyspozycji co do działań w przypadku interwencji w sytuacjach kryzysowych i między rasowych. Ogłoszenia i nowe kampanie pojawią się wkrótce w środkach komunikacji publicznej i w mediach społecznościowych.
NYPD zmienia politykę rekrutacyjną... W służbie mieszkańcom, z odwagą i współczuciem
2016-10-25
2:00
Po ostatnim śmiertelnym incydencie na Bronksie – i wielu innych o jakich słyszy się w Ameryce – NYPD postanowiło zmienić nie tylko metody szkolenia ale przede wszystkim sposób rekrutacji nowych oficerów, którzy będą mieli strzec bezpieczeństwa mieszkańców metropolii.