Ośmiornica Paul znakiem towarowym ZDJĘCIA!

2010-10-10 19:25

Po sukcesach znanej ośmiornicy o imieniu Paul, która w czasie piłkarskiego mundialu rozgrywanego w RPA bezbłędnie typowała zwycięzców spotkań, została zarejestrowana jako znak towarowy.

Rejestracji głowonoga z Oberhausen dokonano w Urzędzie ds. Harmonizacji Rynku Wewnętrznego Unii Europejskiej w Alicante. Dokładnie zarejestrowano nazwy: "Paul the octopus", "Octopus Paul" oraz w j. niemieckim "Krake Paul".

Patrz też: Hiszpanie chcą kupić ośmiornicę, która przyniosła im szczęście

Paul stał się obecnie prestiżowa marką. Rejestracja na uchronić ośmiornicę przed komercyjnym wykorzystaniem jej wizerunku.

Przypominamy, że Paul poprawnie wytypował zwycięzców aż ośmiu meczów, w tym wygraną Hiszpanii w finale mundialu. Wybierał jedzenie z jednego z dwóch pojemników, na których widniały flagi poszczególnych państw.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają