Pornhub to jedne z największych serwisów pornograficznych. Dziennie odwiedza go aż 35 milionów zarejestrowanych użytkowników, a to tylko część, bo portal jest bezpłatny, a płatne są treści premium. Niedawno właściciele serwisu ogłosili konkurs na stworzenie kampanii reklamowej, a do wzięcia udziału zachęcili internautów.
Chętnych do wzięcia udziału w konkursie było wielu, nic dziwnego, skoro nagrodą jest wysokie stanowisko w firmie. Reklama, która wygra w konkursie ma pojawić się w prasie, telewizji i na bilbordach. Porhub właśnie podał listę najlepszych projektów. Co ciekawe wśród wyróżnionej 15 znalazł się pomysł prosto z Polski stworzony przez Marcina Sikorskiego i Piotra Cebo.
Polacy w portalu pornograficznym mają szansę na pracę
Polacy mają spore szanse na wygraną, bo ich pomysł podoba się biorącym udział w głosowaniu internautom. Jak panowie trafili na konkurs porno-portalu? „Dowiedzieliśmy się o konkursie ze strony internetowej amerykańskiego magazynu "Time". Wystartowaliśmy dla żartu. Pomysł nie jest efektem profesjonalnych analiz i strategii. Narodził się w cztery minuty” tłumaczył Marcin Sikorski dla tvn24bis.pl.
Projekt Polaków ma jedno słowo klucz: nic. „Jest to słowo, które często służy nam do ukrycia prawdziwych potrzeb i pragnień. Chcemy, aby w zabawny sposób i przez Pornhub stało się międzynarodowym hasłem typu "Jeśli wiesz, co mam na myśli" - wytłumaczyli twórcy reklamy.
Myślicie, że Polacy mają szansę?