Ich zdaniem najszybciej powinno się zainterweniować na Brooklynie, w okręgu należącym do Community Board 5, który obejmuje między innymi East New York, Cypress Hills i New Lots. Właśnie te trzy okolice Brooklynu mają najgorszy serwis autobusowy. Na czym polega tam problem? Otóż – jak stwierdzono – autobusy potrafią przez bardzo długi czas w ogóle nie przyjeżdżać a jak już przyjadą do kilka w tym samym czasie na jeden przystanek. Inne utrapienie to zbyt wiele autobusów, które z nie wiadomo jakich powodów, nie zatrzymują się, by zabrać pasażerów a na przodzie mają komunikat: „Next Bus Please” albo „Not in Service”. Z raportu wynika, że 15.8 proc. autobusów w tych trzech okolicach Brooklynu przyjeżdża w tym samym czasie na przystanek, na Manhattanie – 15 proc.
Przyjeżdżają jeden za drugim albo wcale. Autobusowy ból głowy na Brooklynie
2017-04-22
2:00
Gdzie miejskie autobusy MTA są najbardziej zawodne? Wcale nie na wiecznie zakorkowanym Manhattanie, ale na Brooklynie. Tak przynajmniej twierdzą przedstawiciele Bus Turnaround Campaign, którzy przyjrzeli się jakości serwisu i przygotowali raport jako wskazówkę dla MTA, co i gdzie należałoby zmienić.