Członkini klanu Kardashianów znów zaszokowała. 24-letnia modelka Kylie Jenner, najmłodsza Kardaszianka, mama 3-letniej Stormi, opublikowała kilka dni temu na swoim instagramowym koncie drastyczne wideo, w którym pozuje nago i jest dosłownie skąpana we krwi. Teraz publikuje podobne w wymowie zdjęcia z planu filmowego, na których znów ocieka czerwoną substancją, a na ramionach ma dwie głębokie rany. Fani z początku byli zaniepokojeni, teraz niektórzy są trochę zniesmaczeni. Okazało się bowiem, że to część kampanii reklamowej promującej nowe produkty kosmetycznego imperium modelki. Kolekcja kosmetyków jest inspirowana jednym z najsłynniejszych horrorów wszech czasów. Nie bez powodu akcja reklamowa jest prowadzona właśnie teraz: wkrótce Halloween, które w Stanach Zjednoczonych jest wielkim wydarzeniem.
Jenner, na jej koncie na Instagramie, obserwuje 275 milionów fanów. Żadna polska celebrytka nie jest w stanie pochwalić się takim zainteresowaniem. Spośród tych milionów obserwujących część fanów Kylie wyraziła zaniepokojenie pomysłem na promocję nowej kolekcji Kylie Cosmetics. "To za mocne, nie dla mnie", ""Kylie, chyba żartujesz!", "Nie byłam wcześniej religijna, ale po tym chyba pójdę do kościoła", "Demoniczne" - to tylko niektóre komentarze.
Nie brakuje też pozytywnych reakcji: "Królowa Halloween", "Freddy Kruger, tak!". Niektórzy fani zastanawiali się również, czy to czasem nie jest reklama keczupu, albo tamponów. Tak czy inaczej młoda miliarderka osiągnęła sukces - wszyscy mówią o tej kampanii.
Szokujące zdjęcia i wideo to część kampanii marketingowej nowej linii kosmetyków, inspirowanych słynnym horrorem "Koszmar z ulicy Wiązów". Podoba Wam się?