Rihanna

i

Autor: ImagePressAgency/face to face/FaceToFace/REPORTER

Tak się robi biznes! Rihanna wycofała jedną markę, a dzięki drugiej została MILIARDERKĄ

2021-02-19 13:34

Wielu fanów nie potrafi odżałować, że z rynku znika marka Fenty. Okazuje się, że barbadoska piosenkarka Rihanna, która w poniedziałek kończy 33 lata, otrzymała urodzinowy prezent od prestiżowego magazynu „Forbes”. Choć jedna z jej marek znika rynku, inna zrobiła z Rihanny miliarderkę.

Kilka dni temu fanów Rihanny obiegła wiadomość, że źle dzieje się w jej biznesie. Niecałe dwa lata po głośnej premierze dom mody piosenkarki pod nazwą Fenty kończy działalność. Gwiazda branży muzycznej z 8. nagrodami Grammy na koncie musiała pożegnać się ze swoją marką luksusowych ubrań, nad którą pieczę trzymał koncern LVMH, właściciel m.in. Louis Vuitton, Diora, Givenchy czy Marca Jacobsa. Koncern szczycił się tym, że dom mody Fenty jest drugim stworzonym przez LVMH od podstaw i pierwszym domem mody stworzonym przez kobietę. I to kobietę czarnoskórą, co eksperci nazywają kamieniem milowym w biznesie odzieżowym. Rihanna skoncentrowała się więc na biznesie. Otworzyła dom mody Fenty, markę bieliźniarską Fenty x Savage i kosmetyczną Fenty Beauty. Całe serce włożyła w rozwój marki, a fani mieli jej za złe, że zostawiła muzykę na dobre. Dodatkowo pandemia pokrzyżowała plany, a Rihanna musiała odwoływać koncerty. Ostatnie doniesienia i zawieszenie działalności domu mody wywołały falę komentarzy. 

O kłopotach domu mody Fenty pisaliśmy TUTAJ

Te hity kończą w tym roku 10 lat! Rihanna, Adele, Katy Perry i inni

NIE PRZEGAP Rihanna sama zarobiła 600 mln dolarów! 

Złośliwcy dowcipkowali, że Rihanna nie nadaje się na kobietę biznesu, ale teraz wszystkim utarła nosa. Choć jedna marka zniknie z rynku, Rihanna prowadzi jeszcze markę kosmetyczną i bieliźniarską. I właśnie ta ostatnia, Savage x Fenty, została wyceniona przez magazyn „Forbes” na miliard dolarów! Wyniki sprzedaży są wręcz kosmiczne, a jak oświadczyła firma, Savage x Fenty odnotowała w zeszłym roku wzrost przychodów o ponad 200 proc. i zwiększyła liczbę aktywnych członków VIP o ponad 150 proc. Dodatkowo magazyn wyjaśnił na czym polega fenomen marki Rihanny w dobie pandemii, o czym przeczytasz pod galerią. 

Magazyn „Forbes” dodatkowo wyjaśnił skąd wziął się sukces bielizny. To nazwisko? Jakość materiałów? Bogata szata kolorystyczna? „Marka udowodniła, że różnorodność i uwzględnienie różnych rozmiarów, dostępność i marketing mogą prowadzić do jeszcze ważniejszego celu, poczucia bycia sexy dla wszystkich” - napisano w magazynie. Nie ma w tym ani cienia kłamstwa. Marka Rihanny nie wyklucza ani kobiet o najmniejszych rozmiarach, ani tych w rozmiarze XXL. Na Instagramie Savage x Fenty można zobaczyć wiele zdjęć z modelkami plus size, a także samą Rihannę, która w bieliźnie swojej marki czuje się jak ryba w wodzie. 

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają