Sprawdź funkcje swojego telewizora

i

Autor: Pixabay Telewizor

Te reklamy zostaną ZAKAZANE! Jest decyzja rządu, chodzi o dzieci

Nowa decyzja władz w sprawie reklam w telewizji i w internecie! Nie będzie już można reklamować dowolnych produktów żywnościowych. A wszystko w imię walki z niezdrowym trybem życia. Brytyjski rząd ogłosił, że od końca 2022 roku pewne reklamy zostaną w określonym przedziale czasowym całkowicie zakazane zarówno w telewizji, jak i w świecie wirtualnym. O które reklamy chodzi? Czy to dobry krok, czy może ograniczenie wolności reklamowdawców i konsumentów i wielka przesada? Opinia publiczna jest podzielona, a decyzja już zapadła. Co ciekawe, pewien rodzaj firm nie ucierpi po wprowadzeniu nowych przepisów...

Otyłość i nadwaga wśród dzieci i młodzieży to coraz większy problem nie tylko w Stanach Zjednoczonych. Również w Wielkiej Brytanii już jedno na troje dzieci waży więcej niż powinno, a wydatki na ochronę zdrowia związane z otyłością wśród młodych ludzi przekraczają już siedem miliardów funtów rocznie. Brytyjski rząd ma pomysł, jak temu zaradzić. Otóż nie będzie już można reklamować dowolnych produktów żywnościowych. Brytyjski rząd ogłosił, że od końca 2022 roku pewne reklamy zostaną zakazane zarówno w telewizji, jak i w świecie wirtualnym. O które reklamy chodzi? Chodzi o reklamy niezdrowego jedzenia w telewizji i internecie, na przykład fast foodów, słodyczy, chrupek czy dań gotowych.

NIE PRZEGAP: Księżniczka zbuntowała się przeciwko królowej? Jedna rzecz była dla niej ważniejsza

NIE PRZEGAP: Bitwa morska Rosji z Wielką Brytanią! Co wydarzyło się na Morzu Czarnym? Nowe informacje

W godzinach 5:30 - 21:00 nie będzie można emitować reklam produktów o dużej zawartości tłuszczu, soli, czy cukru w. Nie dotyczy to jednak firm zatrudniających poniżej 250 osób - władze tłumaczą, że chcą chronić w ten sposób małe przedsiębiorstwa. "Treści, jakie młodzi ludzie widzą w internecie, mają wpływ na ich wybory i nawyki" - przekonuje Jo Churchill z ministerstwa zdrowia.Czy to dobry krok, czy może ograniczenie wolności reklamowdawców i konsumentów i wielka przesada? Opinia publiczna jest podzielona, a decyzja już zapadła.

NIE PRZEGAP: Biskupi oblani KWASEM! Atak w klasztorze, sprawcą ksiądz!

QUIZ: Polscy sportowcy w reklamach. Czy pamiętasz?

Pytanie 1 z 12
Zanim nastąpiła era Kamila Stocha, na skoczniach królował Adam Małysz. Przy okazji kolejnych wygranych "orzeł z Wisły" reklamował też czekoladę firmy:
Nadwaga czterolatka

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają