Od czasu pojawienia się w mieście Ubera oraz innych podobnych serwisów taksówkowych, pracę dla Yellow Cab porzuciło wielu kierowców.
Zdaniem miejskiej korporacji skusili się obietnicą lepszych zarobków i mniej uciążliwy dzień pracy. Ale podobno w Uberze wcale nie jest kierowcom tak dobrze.
Dlatego władze Yellow Cab chcą tę nowinę przekazać w kampanii sponsorowanej za milion dolarów przez Metropolitan Taxicab Board of Trade.
Jak podał rzecznik MTBT, kampania zakłada 1500 spotów reklamowych na autobusach o treści „drive yellow, earn green” oraz reklamy w lokalnych etnicznych gazetach, reprezentujących 20 narodowości.
Żółte taksówki kuszą kierowców kampanią za $1 mln
Wraz ze spadkiem liczby klientów żółtych taksówek, którzy podobnie jak i sami kierowcy Yellow Cab przeszli do Ubera, miejska korporacja postanowiła wkroczyć do działania. Przy pomocy Metropolitan Taxicab Board of Trade rozpoczyna ostrą kampanię, która ma skusić kierowców do powrotu.