Żółte taksówki kuszą kierowców kampanią za $1 mln

2015-12-16 1:00

Wraz ze spadkiem liczby klientów żółtych taksówek, którzy podobnie jak i sami kierowcy Yellow Cab przeszli do Ubera, miejska korporacja postanowiła wkroczyć do działania. Przy pomocy Metropolitan Taxicab Board of Trade rozpoczyna ostrą kampanię, która ma skusić kierowców do powrotu.

Od czasu pojawienia się w mieście Ubera oraz innych podobnych serwisów taksówkowych, pracę dla Yellow Cab porzuciło wielu kierowców.
Zdaniem miejskiej korporacji skusili się obietnicą lepszych zarobków i mniej uciążliwy dzień pracy. Ale podobno w Uberze wcale nie jest kierowcom tak dobrze.
Dlatego władze Yellow Cab chcą tę nowinę przekazać w kampanii sponsorowanej za milion dolarów przez Metropolitan Taxicab Board of Trade.
Jak podał rzecznik MTBT, kampania zakłada 1500 spotów reklamowych na autobusach o treści „drive yellow, earn green” oraz reklamy w lokalnych etnicznych gazetach, reprezentujących 20 narodowości.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki