Lidl Polska nieustannie rozwija ofertę produktów spożywczych. Szczególnie istotną kategorią, wciąż stanowiącą podstawę żywienia wielu klientów jest świeże mięso. Sieć zaznacza, że 100% asortymentu świeżego mięsa marki Rzeźnik pochodzi od polskich firm. Wprost z serca Warmii na półki sklepów Lidl, od polskiego producenta, trafiają także najnowsze propozycje produktowe – wysokiej jakości steki wołowe Rib Eye oraz T-bone. Produkty dostarczają Zakłady Mięsne Warmia ulokowane w Biskupcu, które od ponad 30 lat doskonalą sztukę produkcji mięsa, korzystając z regionalnych surowców. - Od lat pracujemy nad recepturami i technikami produkcji mięsa. Cieszymy się, że nasze produkty zostały zauważone i docenione przez klientów. Dzięki współpracy z siecią Lidl Polska wołowina z Warmii trafi na stoły w całej Polsce – to napawa nas dumą – komentuje Prezes Zarządu Zakładów Mięsnych Warmia, Pan Bartosz Jankowiak.
Czytaj także: Najgorsze fryzury dla kobiet dojrzałych. MASAKRA! Postarzają!
Warmińskie steki wołowe Rib Eye oraz T-bone, z polskiego bydła, swój niepowtarzalny, głęboki smak, zawdzięczają procesowi dojrzewania na sucho, który trwa minimum 35 dni. W ten sposób mięso staje się niezwykle kruche i nabiera kolorów począwszy od ciemno czerwonego, poprzez rubinowy aż do czarnego, który podkreśla jego szlachetne pochodzenie. Bardzo istotny jest także właściwy sposób przygotowania steków do finalnego podania. Warto także podkreślić bardzo atrakcyjną cenę steków: Rib Eye – 69,90 zł/kg oraz T-bone – 74,90 zł/kg. Znawcy steków od razu zauważą, że za produkt takiej jakości w restauracji zapłacą znacznie więcej. Oferta sieci Lidl Polska jest zatem bardzo konkurencyjna.