Urząd Miasta Krakowa: jak umówić się na wizytę?
Sytuacja związana z pandemią koronawirusa w Polsce znacznie się poprawia. W kraju luzowane są kolejne obostrzenia. Zmiany dotyczą również funkcjonowanie Urzędu Miasta w Krakowie. Jakie?
Aby załatwić sprawę w UMK, nadal trzeba umówić się na nią telefonicznie. Od poniedziałku, 17 maja zlikwidowane zostaną za to pojemniki na przesyłki. Wydłużony zostanie też czas pracy niektórych wydziałów. Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych nadal są nieczynne.
Dzienniki podawcze w 10 lokalizacjach UMK:
- al. Powstania Warszawskiego 10
- os. Zgody 2
- pl. Wszystkich Świętych 3-4
- Rynek Podgórski 1
- ul. Grunwaldzka 8
- ul. Kasprowicza 29
- ul. Mogilska 41
- ul. Stachowicza 18
- ul. Wielicka 28a
- ul. Nowohucka 1 (w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi).
Polecany artykuł:
Wydłużone godziny pracy w poniedziałki
Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Wydział Spraw Administracyjnych, Urząd Stanu Cywilnego oraz Wydział Podatków i Opłat (obsługa kas) – realizujące zadania związane z bezpośrednią obsługą klienta, jak również obsługą branżowych infolinii – od 17 maja rozpoczynają obsługę interesantów w każdy poniedziałek w godzinach 7.40-18.00 (w przypadku kas UMK w godzinach 7.40-17.45).
Kontakt z Urzędem Miasta Krakowa co do zasady odbywa się drogą elektroniczną, poprzez telefony stacjonarne i komórkowe, operatora pocztowego bądź usługę Paczkomat Urząd 24:
- odbiór przesyłek (bezpłatny) odbywa się w jednym z czterech paczkomatów: al. Powstania Warszawskiego 10, os. Zgody 2, ul. Mogilskiej 41, ul. Wielickiej 28a, ul. Zaleskiego 23.
- nadawanie przez interesantów przesyłek do UMK odbywa się poprzez stronę internetową, wypełnienie formularza, wniesienie opłaty oraz użycie paczkomatu.