Coccodrillo

i

Autor: Materiały prasowe Coccodrillo

Spełniamy dziecięce marzenia. O społecznej odpowiedzialności marki Coccodrillo

2022-01-19 10:28

Czy w świecie biznesu jest miejsce na empatię i pomaganie? Odpowiedź brzmi: TAK. W dobie coraz większej świadomości klientów CSR przynosi firmom niewątpliwe korzyści, takie jak wzmocnienie wizerunku, poczucie robienia czegoś dobrego i świadomość, że obecność firmy jest wartością dodaną dla społeczności. Czy działania CSR są wpisane również w DNA dziecięcej marki Coccodrillo? 

Idea CSR sprowadza się do angażowania w szeroko rozumiane interesy społeczne, które nie przynoszą  firmie bezpośrednich zysków, natomiast pośrednio dbają o ocenę i zaufanie płynące od klientów i kontrahentów. Dzisiaj powszechne jest przekonanie, że o wartości firmy decyduje nie tylko mierzalny, finansowy zysk, ale też pozytywny wpływ jej podstawowej działalności na społeczeństwo. Firma, która prowadzi działania z zakresu CSR ociepla swój wizerunek i realnie przyczynia się do pomocy potrzebującym, a dzięki temu zostaje w pełni zaangażowanym opiekunem, który wspiera i dba o swoją społeczność. Dlatego coraz więcej wrażliwych społecznie firm, w tym marka Coccodrillo, traktują strategie CSR, jako ważny element swojego modelu biznesowego. 

- Społeczna odpowiedzialność biznesu wpisana jest w DNA naszej marki. Główne przesłanie Coccodrillo brzmi “Kids are Kids”. Zależy nam, aby wszystkie dzieci miały szansę na  pełne przygód, radosne dzieciństwo, dlatego nie możemy przechodzić obojętnie obok ich problemów - tłumaczy Paulina Żaczyk, p.o. kierownika marketingu Coccodrillo.

Współpraca z Fundacją Mam Marzenie

Marka Coccodrillo od 2018 roku wspiera działania Fundacji Mam Marzenie, która najbardziej potrzebującym maluchom oraz ich rodzicom pozwala, choć na chwilę, zapomnieć o codziennym cierpieniu, wnosząc do ich życia szczyptę radości oraz wolę walki z chorobą. W ramach współpracy od 2018 r. Coccodrillo prowadzi sprzedaż specjalnych toreb papierowych, z których dochód trafia na rzecz fundacji, a także kontynuuje akcję “Ubierz Marzenia”. Jakie są jej założenia? Klienci mogą oddawać niepotrzebną, niezniszczoną odzież, obuwie i akcesoria dziecięce do salonów stacjonarnych Coccodrillo, gdzie czekają specjalne pudła w postaci głodnych Ciuchozaurów. Ubrania można przekazać również za pośrednictwem bezpłatnej wysyłki kurierskiej. Każdy 1 kg  przekazanych ubrań to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie. Jak dotąd, podczas akcji zebrano ponad 4500 kg ubrań. 

- Jesteśmy dumni z naszej, trwającej od 2018 roku, współpracy z Fundacją Mam Marzenie, a także z zaangażowania naszych Klientów w prowadzone akcje.  Dzięki ich wsparciu mogliśmy spełnić marzenia wielu niesamowitych dzieci. Do tej pory przekazaliśmy 349 767,46 zł, które trafiły do wspomnianej fundacji i jej podopiecznych - komentuje Paulina Żaczyk. 

 #CoccodrilloPomagamy

W 2021 roku marka rozwinęła inicjatywę #Coccodrillopomagamy. Pod tą nazwą realizuje różnorodne akcje CSR, m.in. wprowadziła nową odsłonę kreatywnej, papierowej torby zakupowej, ze sprzedaży której cały dochód przekazywany jest na konto Fundacji Mam Marzenie. Ponadto, Coccodrillo kontynuowało akcję Ubierz Marzenia oraz dwukrotnie wzięło udział w pokazie charytatywnym Gwiazdy Dzieciom. Marka zorganizowała również drugą edycję akcji „Weekend Pełen Marzeń” na rzecz Marysi z Brenna, która zmaga się z najcięższą postacią rdzeniowego zaniku mięśni. Dzięki zakupom zrealizowanym przez klientów w „Weekend Pełen Marzeń” Coccodrillo przekazało na leczenie dziewczynki 52 613, 92 zł.

 Wyjątkowe akcje zakupowe

Coccodrillo cyklicznie przygotowuje specjalne akcje zakupowe. Poza zorganizowanym w maju “Weekendem Pełnym Marzeń” marka również w okresie przedświątecznym nie zapomniała o najbardziej potrzebujących. W grudniu, w ramach akcji “Marzenia pod choinkę”, dzięki zakupom Klientów w salonach stacjonarnych i online Coccodrillo przekazało na rzecz Fundacji Mam Marzenie kwotę 31 727,79 zł. 

- To właśnie nasi Klienci w dużej mierze odpowiadają za sukces naszych działań charytatywnych. Wierzymy, że razem możemy więcej, dlatego cieszymy się, że mobilizujemy ich i tak chętnie włączają się w proponowane przez nas aktywności - podsumowuje Paulina Żaczyk.

Coccodrillo

i

Autor: Materiały prasowe Coccodrillo
Drożyzna w Warszawie. Fryzjerzy podnoszą ceny

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze artykuły