Z uwagi na stan epidemiczny, od poniedziałku, 12 października, do odwołania Urząd Marszałkowski w Zielonej Górze będzie nieczynny dla interesantów. Kontakt z urzędem będzie realizowany głównie za pośrednictwem poczty elektronicznej, platformy ePUAP i telefonicznie.
Jak poinformowało Biuro Prasowe Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego, kontakt osobisty wyłącznie w sprawach pilnych będzie możliwy w Kancelarii Ogólnej lub na parterach budynków urzędu, w miejscach do tego wyznaczonych.
Polecany artykuł:
W przypadku braku możliwości złożenia pisma w formie elektronicznej będzie można je składać w wersji papierowej. W takim przypadku należy skorzystać ze specjalnych pojemników umiejscowionych we wszystkich lokalizacjach urzędu. Składane dokumenty przyjmowane będą bez potwierdzenia odbioru.
– Wrzucając dokumenty do pojemników, prosimy o podanie na kopercie adresu mailowego lub numeru telefonu w celu ułatwienia kontaktu; w wyjątkowych przypadkach możliwe jest osobiste złożenie dokumentów lub odbycie osobistej wizyty na parterze w budynkach urzędu w specjalnie wyznaczonych miejscach, gdzie może przebywać tylko jeden interesant – powiedziała rzeczniczka zarządu województwa lubuskiego, Marzena Toczek.
Dodała, że w przypadku konieczności osobistej wizyty, interesanci zobligowani są do zasłaniania ust i nosa, zdezynfekowania rąk przed wejściem do urzędu oraz wypełnienia ankiety. Dane kontaktowe, tj.: numery telefonów i adresy mailowe do poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu marszałkowskiego znajdują się na stronie: www.lubuskie.pl.
Ogólny adres poczty elektronicznej urzędu to: [email protected], natomiast numer na centralę telefoniczną to: +48 68 45 65 200.
Źródło: PAP.