Trwa ocena wniosków, które napłynęły do kolejnej edycji konkursu „Biznes Wrażliwy Społecznie”, realizowanego przez zielonogórski oddział Fundacji na Rzecz Collegium Polonicum. Mowa o tzw. dobrych praktykach.
- To są m.in. festyny, akcje charytatywne, akcje krwiodawcze, jest to również wsparcie konkretnych stowarzyszeń np. działających na rzecz zwierząt, czy domów samotnej matki, są to czasami remonty pomieszczeń - tłumaczy Monika Robaszyńska, koordynatorka akcji.
Zwycięskie firmy mogą liczyć na nagrody. Fundacja podkreśla jednak, że najważniejsza w konkursie jest możliwość inspiracji innych i zachęcenie do działania w środowisku lokalnym.
- To jest tez okazja by się poznać i spotkać. Mamy już takie przykłady, że po tych spotkaniach te praktyki bardzo fajnie się rozwijają, firmy kupują już produkty i usługi od przedsiębiorstw społecznych - dodaje Robaszyńska.
Finał konkursu „Biznes Wrażliwy Społecznie” 7 grudnia. Wtedy poznamy zwycięskie firmy, które działają na rzecz lokalnej społeczności.
Polecany artykuł: